onsdag 4 februari 2009

Berguvar på Ullevi 090204 - X 215

Hade ett möte i Göteborg idag och tänkte att jag svänger förbi Ullevi och kikar på det numera kända berguvsparet. Kolla in under taket utifrån och såg en lurvig sak, men man vill ju ha en riktigt bra obs när det är en lifer. Gick fram till de stängda portarna och hittade en vertikal springa där jag knödde in kikare och sedan stod jag där halvt dubbelvikt. Då hör jag en bil kör upp bakom mig. Polisen som undrar vadför skumt jag håller på med, tänkte jag. Tittar lungt bakåt och ser två glada snickare som undrar om jag inte vill komma in och se bättre. Tack för den! Väl inne får jag se båda jätte fint plus höra deras hoo-hoande. Nöjd och glad! /Johan HP


Ser ni uven? Klicka på bilden så blir det lättare, men svårt ändå...

1 kommentar:

Martin Fjällman sa...

Jag ser uven - under huven :)
Mycket snygg sida, M Fjällman